Weboldalunk sütiket használ, hogy a legjobb élményt nyújtsuk neked.
Kuponok és Akciók
A francia teniszlegenda, René Lacoste által alapított, négyszeres nemzetközi tornagyőztes és 1926-ban és 1927-ben világelső Lacoste márkát az ő sportértékei ihlették: a magas színvonal, a tisztességes játék és a merészség. Ezeket adjuk tovább generációról generációra, és az eleganciát mint a lét és az élet feltalálásának módját ápoljuk.
AZ INNOVÁCIÓ ÉS A HITELESSÉG ÖRÖKSÉGE
A Lacoste öröksége René Lacoste, a legendás teniszbajnoké, aki megalkotta a Lacoste pólót.
Az ő híres petit pique pólója forradalmasította a sport és a divat világát, és egy olyan márkát hozott létre, amely ma az elegancia, valamint a szakértelem, az innováció és a hitelesség szimbóluma.
A MÁRKA ÉS AZ ÖKOSZISZTÉMA VÉDELME
A Lacoste a kezdetek óta aktívan részt vesz a védjegye védelmében. Ez folyamatos elkötelezettséget jelent az ügyfelek, a munkavállalók, a partnerek és a beszállítók iránt. Ez az elkötelezettség egyértelműen szerepel a magatartási kódexben és a Lacoste CSR-politikájában, amelyet a vállalat minden beszállítója elfogad, és aláírásával igazol.
A HAMISÍTÁS ELLENI KÜZDELEM
A hamisítás veszélyei minden népszerű márka számára ismertek. A hamisítás tiltott kereskedelem, és messze nem tekinthető „hízelgésnek” vagy „ingyen reklámnak”, hanem veszélyezteti a vásárlók bizalmát, valamint a márka további beruházási és innovációs képességét.
Annak érdekében, hogy a vállalat hatékonyan tudjon küzdeni e globális csapás ellen, a Lacoste-nak van egy csapata, amely a szellemi tulajdonjogok védelmével és védelmével foglalkozik. Ez a csapat világszerte együttműködik a hatóságokkal.