Igen, Karórák.hu óra webáruház kupon felhasználása teljesen ingyenes. Minden esetben ellenőrizd a kódok érvényességét, lehetséges, hogy lejárt kuponok is működnek.
A Balogh család 1992-ben nyitotta meg első ékszer- és óraüzletét. A cégalapító Balogh István dacolva az akkor még szűkös honi kínálattal a kezdetektől arra törekedett, hogy minőségi árukkal és színvonalas kiszolgálással aranyozza be a hozzájuk forduló vásárlók életét. Később fiuk, Zoltán és felesége Mónika is e gondolatok mentén kapcsolódtak be az üzletmenetbe, és jól döntöttek! Az idő előrehaladtával ugyanis egyre és egyre több vevő értékelte a minőségi hozzáállást, s döntött úgy, hogy ékszer- és óravásárláskor csakis Balogh család tanácsát kéri ki.
www.karorak.huKarórák.hu óra webáruház kuponkódot sokféleképpen kaphatsz. Kupongyűjtő oldalunkon naponta frissítjük a kedvezménykódokat. A webshopban hírlevelére feliratkozva is szerezhetsz extra kuponokat.
Igen, Karórák.hu óra webáruház kupon felhasználása teljesen ingyenes. Minden esetben ellenőrizd a kódok érvényességét, lehetséges, hogy lejárt kuponok is működnek.
A webáruházak nem teszi szükségessé a regisztrációt ahhoz, hogy felhasználd a kedvezménykódot.
Minden kuponkódok más és más értékű kedvezményt biztosít. Általában 15% -tól az akár 70%-os kedvezmányig is találhatók kedvezménykódok weboldalunkon. A kuponkód lehet összegszerű is mint például 1500 ft.
Amennyiben a webshopban azt látod, hogy nem sikerült aktiválni a kupont, akkor ellenőrizd az érvényességét és a beválltás feltételeit. Valamin nézd meg, hogy nem gépelted el a kuponkódot.
Egyes kedvezménykódok korlátozott ideig felhasználhatók. Általánosságban elmondható, hogy minden kuponnak van egy lejárati ideje, így érdemes kihasználni a kupon adta lehetőséget és mihamarabb beváltani a webshopban.
Árgarancia a legjobb árakért.
Nálunk a legjobb ajánlatokat kaphatod. Amennyiben valahol a kiszemelt terméket olcsóbban látod, úgy jelezd nekünk, és ha teljesülnek, úgy a legjobb árat garantájuk Neked. A feltételek lentebb olvashatók.
Magyar adószámmal, székhellyel rendelkező .hu kiterjesztésű Magyar webáruháznak kell lennie
A fogyasztói árnak 27% Áfát kell tartalmaznia
A termék beszerezhető a Magyar disztribúciós hálózatban
A bejelentésnél kérlek add meg a webárhuáz és a termék linkjét ahol a jobb árat láttad.
Az elmúlt évek során sok új magyar és külföldi tulajdonú webáruház nyitotta meg kapuit Magyarországon. Vannak jó weboldalak, akik számára a tisztességes kereskedelmi magatartás a fontos, de sajnos vannak olyanok, akiknek csak a gyors meggazdagodás fontos. Sok esetben a vásárló nem is veszi észre, hogy nem magyar üzletben vásárol, hiszen a weboldal .hu kiterjesztésű, vagyis azt sugallja, hogy ez egy magyar üzlet. Az oldal tartalma is magyar nyelvű és így ezzel tökéletesen álcázzák magukat a gyanútlan felhasználók előtt. Az ilyen üzletek legfőbb marketing ezköze az alacsony akciós ár. De nem mind arany, ami fénylik! Felmerül a kérdés: Miért is? Hiszen olcsón vásárlok! Hát igen, az őseink nagy mondásai érvényesülnek, mint például a „Olcsó húsnak híg a leve”. Az lehet, hogy az órát, vagy ékszert nagy kedvezménnyel vásároltad meg, de mi az, amit nem kaptál a termék mellé? Ha például nem megfelelő a termék, kicsi vagy nagy, vagy akár egyszerűen nem tetszik, szinte biztos, hogy nehezen tudod, majd felvenni a kapcsolatot a webáruházzal, hiszen Ők nem magyarok. Ha sikerül, akkor is csak egy e-mail címmel levelezel, aki mindig talál valami kifogást, hogy most ez, most az, így meg úgy. Ha sikerül a kapcsolatfelvétel, akkor következik a visszaküldés. Sajnos ez a Te költséged, ráadásul külföldre kell küldeni. Fontos a terméket biztosítani. Ha a csomag elveszik, az a Te károd lesz. Ez akár több ezer forintra is rúghat! Ha a csomag visszajut a webáruházba, korántsem garantált, hogy visszakapod a vételárat! Ismét elérhetetlenné válik a kereskedő! Sajnos Te pedig hiába fordulsz a fogyasztóvédelemhez vagy a békéltető testülethez, Ők sem tudják érvényesíteni a magyar jogszabályokat, sőt el sem érik őket. De tegyük fel, hogy a termék tetszik, és még a mérete is megfelelő. Nagy az öröm, hiszen nagyon jó vásárt csináltál. Vagy mégsem? Eltelik pár hét, vagy hónap és jön a feketeleves. Megáll az óra, eltörik az ékszer. Mit teszel? Telefonálgatsz, irogatod az e-maileket, keresed a garanciafüzetet, meg a számlát. Ha esetleg van is ilyened, semmit nem érsz velük! Most az gondolod rólam: Hú de pesszimista, de borúlátó, meg így meg úgy. Nem, sajnos ez tapasztalat, sok ilyen történetet hallottam már, és sok kommentet olvastam az ilyen weboldalak alatt a facebookon, illetve különböző értékelő oldalakon. Mivel a termék külföldi, a magyar szervizek nem javítják meg, hiszen a terméket nem magyar kereskedőnél vásároltad. Tudom, tudom, a nemzetközi garancia. Na ilyen nem sok márkára létezik, csak egy reklámfogás. Sajnos a szervizek könnyen elutasítják az ilyen helyekről származó termékek reklamációját, ha van egyáltalán garanciafüzeted, az nem magyar nyelvű, vagy ha igen, akkor nem a megfelelő garanciális és használati feltételeket tartalmazzák. Továbbá, lehet, hogy az a modell Magyarországon nem is kapható, így az alkatrész ellátás is probléma. Ha véletlenül eléred a webáruházat, akkor is súlyos ezresekbe kerül a szervizbe küldés, ami szintén a Te felelősséged és költséged. Ja és ami még fontos, mindez akkor él, ha egyáltalán eredeti terméket kaptál!